Nestabilas ekonomiskās pārmaiņas Latvijā veicina pievērst uzmanību vēl pilnībā neizmantotiem resursiem, viens no tiem ir jaunieši, kuri pakļauti bezdarbam. Jauniešu bezdarbu izskaidro vairāki faktori - nepietiekams kvalifikācijas līmenis, kā arī darba tirgus segmentācija, kas nosaka to, ka priekšroka ir esošajiem darbiniekiem.
Negatīvais jaunieša portrets un atspoguļojums medijos ir viens no šķēršļiem, lai jaunietis veiksmīgi iekļautos darba tirgū. Mediju telpā trūkst informācijas par veiksmīgiem un uz rezultātu orientētiem jauniešiem. Trūkst dialoga starp darba devējiem, jauniešiem un izglītības iestādēm. Tāpat arī nepietiekamā daudzumā ir publisko mediju platformas, kuras veido šādas diskusijas, seminārus un/vai konferences. Veiksmes stāsti par jauniešu sasniegumiem tiek asociēti ar TV izklaides šoviem, nevis integrāciju darba tirgū.
Projekta mērķis: Veicināt dialogu starp jauniešiem, darba devējiem un izglītības sistēmas pārstāvjiem ar pilsoniska medija līdzdalību un veidot pozitīva jaunieša tēla kampaņu.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru